L’espai verd de l’IES Bellvitge

Reunió 1 del Consell Verd. curs 2011-12

Deja un comentario

Tot just començar el curs els consellers verds ja hem fet la primera reunió. Els temes tractats el dia 23 de setembre de 2011 han estat:

Sobre la nostra participació a la 3ª pedalada escolar de L’H el 30 de setembre:

  • S’informa que comptem amb el vist i plau del Consell Escolar per a aquesta activitat en les condicions del curs passat: l’alumnat participant ha de ser autoritzat per la família i les classes es desenvoluparan amb la resta amb la major normalitat possible.
  • Es fa un recompte de l’alumnat que ha expressat la seva intenció de participar-hi i es detecta que hi ha quatre grups que tindran una assistència important, la qual cosa pot afectar el desenvolupament de les programacions.
  • Respecte la possibilitat que alguns alumnes vagin amb patins, es desestima a no ser que es trobi professorat acompanyant per a aquest grup. El grup d’alumnes de la USEE faran el recorregut a peu acompanyats per les seves professores.
  • Els alumnes participants faran les classes de 8.30 a 9.30 i les de 13.00 a 14.00 o 15.00, segons el curs.
  • Es demanarà al professorat de 1r, 2n i 3r d’ESO que aquest dia permetin als alumnes participants no portar netbook. S’assegura que cap professor posarà exàmens aquell dia donat que es va informar al darrer claustre.
  • Les autoritzacions signades seran recollides el 27 de setembre pel conseller verd de cada grup, qui les farà arribar a la nostra representant de l’AMPA. Sense autorització no es podrà fer l’activitat.

Sobre la continuïtat i millora de les accions que promovem amb normalitat:

  • Mantindrem les reunions ordinàries d’aquest Consell el segon divendres hàbil de cada mes. L’actual reunió extraordinària no elimina la celebració de la propera reunió ordinària.
  • Cal millorar el funcionament de la recollida diària del pati. S’accepta la proposta que entre els responsables de la recollida hi hagi sempre un membre del Consell Verd que supervisi que hi és tothom i que reculli els estris. S’accepta la proposta de que el supervisor no hagi de passar llista, sinó que hi hagi un full de control de signatures on cadascun dels encarregats de la recollida hagin de signar.
  • Es recorda la importància de mantenir els espais en condicions entre tots, especialment les aules. S’informa que una de les netejadores està de baixa i que el Departament no la substituirà.
  • S’informa que el servei de neteja de l’Ajuntament ha deixat de fer-se càrrec de la recollida de plàstics i envasos al centre. Buidar els nostres contenidors als contenidors del carrer és perillós, per això s’acorda que caldrà la companyia d’un adult per al buidat i que farem servir bosses petites.

Temes que queden pendents per a properes reunions:

En properes reunions caldrà parlar de la resta d’accions: recollida d’oli domèstic, participació en jornades culturals i festives, tria del tema de la diada mundial del Medi Ambient… )

Assistents a la reunió

  • E1A: J Pino, A Jurado / E1B: A Cosa, C Arias / E1C: N Carrera
  • E2A: G Mataró / E2B: C Ortiz / E2C: —
  • E3A: D Pastor, J Manjón / E3B: — / E3AO: Y Ojeda, D Medina
  • E4A: J Molina, B Scripcaru / E4B: K Toscano, N González / USEE: N García
  • B1A: E Tigreros / B1B: L Pérez
  • B2A: F Silva / B2B: L Ochoa
  • Professorat: Carolina Crespo, Aleix Diz
  • PAS: Xisco López
  • AMPA: Emma Núñez
Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s